top of page

fraštacký tŕň

tram-tada-raaaaa...tak sa musím trochu pochváliť.

tento rok som sa zúčastnil už 11. ročníku bienále kresleného humoru Fraštacký třň v Hlohovci. Každé dva roky sa tu poriada medzinárodná súťaž, kde sa kreslia vtipy na dané témy. Tento rok bola téma voda...tak som trochu podumal, pokreslil, poslal...a...čuduj sa svete, vyhral som druhé miesto. Zúčastnilo sa 83 karikaturistov z 32 krajín sveta...nuž netreba kresliť do šuflíkov ale treba svoje práce vytiahnuť na svetlo...na margo toho keď som sa to dozvedel som si spomenul čo mi povedala manželka, keď ona ako môj prvý kritik pozerá moje kresby "...hmmm a toto chceš poslať...veď to nikoho neosloví..."

Najlepšie príspevky
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Posledné príspevky
Archív
Hľadaj podľa tagov
No tags yet.
Follow Us
  • Twitter Basic Square
  • Facebook Basic Square
bottom of page